20 August 2014

Surirumah Perolehi 5 angka

Dahulu surirumah sering dikaitkan dengan kerja-kerja rumah, menjaga anak dan sebagainya.Tetapi kini tugas surirumah bukan setakat itu sahaja tetapi sehingga boleh menjanapendapatan 5 angka sebulan. Surirumah 5 angka? sesuatu yang mustahil untuk didengar bukan. Zaman serba canggih sekarang , semuanya dihujung jari maka tidak hairan lagi pekerjaan surirumah boleh menjadi sesuatu yang professional malah menjana pendapatan lebih dari mereka yang makan gaji.
Bagaimana seorang surirumah mampu menjana pendapat sebegitu banyak?
Berpelunag mengenai wanita hebat. Ibu kepad 2 orang cahaya mata, surirumah sepenuh masa tetapi disebalik keayuaan nya terselit kehebatan wanita berhati waja.

Hadhatina Abd Halim nama bukan asing lagi dalam Shaklee. Sanggup menggagalkan diri dalam temuduga pekerjaan semata-mata tidak mahu anak-anak dijaga oleh orang lain atau dihantar ke nursery. Ibu hebat ini mula berjinak-jinak menjual vitamin di alam maya sejak 2 tahun lepas nyata membuahkan hasil. Hasil nya ana-anak sihat ceria ditangan sendiri dan mampu meraih pendapatan 5 angka sebulan. Bayangkan kalau dapat RM10,000 sebulan.hanya duduk dirumah. Malah income beliau hampir mencecah 6 angka sekarang.6 angka bersamaa RM100,000 sebulan .Agak-agak apa jawatan di syarikat anda yang gajinya RM100,000 sebulan ? CEO pun tak mungkin mencecah gaji itu rasanya.

Semuanya bermodalkan RM65 sahaja. tak pecaya? cuba dahulu baru tahu. 
Apa rahsia beliau? 
Jom kita saksikan rahsia hebat beliau


Jika beliau BOLEH maka kita semua pun BOLEH
Tiada yang mustahil untuk berjaya. Semuanya bermula dari anda.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...