09 May 2016

Promosi Shaklee Mei 2016

Kelebihan Collagen Powder
1) Kolagen berkualiti tinggi, dan tulen yang diekstrak dari sisik ikan merah laut dalam.2) Menyokong produksi kolagen untuk meingkatkan ketegangan, keanjalan, dan melembutkan kulit.3) Mengecilkan liang pori-pori, kedutan, dan garis-garis halus.4) Kulit lebih putih dan licin5) Menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang tebal dan bersinar.6) Membantu menegangkan dan menganjalkan payudara.
Kelebihan Alfalfa Complex
1) Sumber beralkali – Kembalikan kenormalan badan berasid, dan hilangkan toksin dalam2) Mencuci hati, darah, dan usus.3) Melawan alahan.4) Mengurangan bau badan5) Membaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, ulser gastrik, hepatitis, sembelit.6) Memperbaiki keadaan kulit – kurap, kulat air7) Baik untuk detox8) Melawan tumor9) Melegakan keletihan10) Baik untuk organ keintiman wanita
Kelebihan Vitalea for Children

1) Multivitamin anak-anak2) Tingkatkan imunisasi anak3) bantu kesihatan mata4) Kuatkan rambut dan kuku5) Bantu anak kekal bertenaga6) Ransang pertumbuhan menyeluruh. 

– Nutrisi lengkap, baik untuk anak-anak yang tidak suka makan sayur-sayuran dan buah-buahan– Rasa anggur semulajadi. Tanpa pemanis dan pewarna tiruan.
OK tunggu apa lagi. Masa ni lah untuk dapatkan harga jimat. Mereka yang dah mencuba dan merasai kesan positif pengambilan vitamin Shaklee pasti tak akan lepaskan peluang untuk tambah stok. Sebotol tahan berbulan-bulan. Memang terbaik sangat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...